jag ska bli känd över hela världen.

nu ska jag ut och göra reklam för min blogg. Hur? Det vet jag inte än.. men vänta ni bara, snart har jag tusentals kommentarer varje dag. Jag ska bli sa känd att Betsey Johnson skickar en massa fina klänningar till mig även Karl Lagerfeld kommer att skicka mig lite av hans fina kreationer, trots att jag inte skriver nagonting om mode.
Mina fans kommer sa klart att skicka mig en massa presenter pa min namnsdag, mina födelsedag, pa julafton och sa klart alla andra dagar. Min blogg kommer att hyllas i hela världen. Jag vet att nästan allt jag skriver är pa svenska men jag har nagra som jobbar frivilligt till att översätta min blogg till 40 olika sprak.

drömma får man ju alltid :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

en annan ide är att vara ute o kommentera andras inlägg, kolla nu har ja redan gjort reklam för min, men det är sjuk drygt ibland..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback