Hata solen!

Just nu är jag inte sa förtjust i solen.
Jag ligger  i sängen och läser en bok, ser hur fnt solen skiner.
Det finns ingen snö pa marken och det är hyffsat grönt ute.
Jag tar pa mig shorts och kortärmat och gar ut för att njuta av solen.
HELVETE!!!!!!!!!
Gar in igen, tar pa mig langbyxor och en tjocktröja och dyker ner under duntäcket.

Näe, nu är jag inte sa dum att jag gar ut i short i mars men det är inte langt ifran.
Solen känns sa lockande.
Jag önskade att det fanns lite snö här sa att mina sommarkänslor försvinner.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sedan undrar jag hur gammal är man da man kan räkna till 10?
Til har lyckats med det 2 ganger och han är 1ar och 11 manader.
Sen har han ju försökt fler ganger men da glömmer han 3 eller 7.
Sedan kan säga sista ordet pa varje sida i alla böcker han har.
Han har sagt "upp" till mig medan han säger "oben" (upp pa tyska) till sin mamma.
Killen är smart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback