The Rauner family..

Jag har verkligen haft tur och hamnat i en superbra familj! Vi har samma humor, vi skrattar flera ganger varje dag, vi förstar varandras skämt och de förstar när jag är ironisk (till skillnad fran mamma:P ).

En dag pa Mallorca da vi var ute och gick sa sa Martin "hamnar vi vilse sa kan vi äta upp dig, ingen skullle ända sakna dig". Mamma blev väl lite smatt upprörd da jag berättade det men jag tycker det säger att vi kan säga ganska mycet till varandra utan att nagon blir upprörd. I like it :)
Har till och med berättat för dom hur jag kände och madde dom första dagarna här... att jag bara ville hem och undrade vad jag hade gett mig in pa.
 
I'm lucky.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, mamma och ironi. Dom fungerar verkligen inte ihop! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback