Jag har insett..

I slutet av mars har jag varit här i tva tredjedelar av tiden.. oj sa tiden gar fort!

Jag har verkligen lärt mig och insett en massa saker. Det som betyder mest för mig är att jag har insett vilka jag bryr mig mer eller mindre om. Jag trodde jag skulle sakna en del personer mer än vad jag gjort.
Sen maste jag väl erkänna att jag trodde att en del skulle sakna mig mer än vad dom verkar göra..
Nu vet jag vilka jag ska lägga ner mer energi pa och vilka jag inte ska slösa lika mycket energi pa.

Jag har ocksa upptäckt att jag gillar att vara själv.. det finns bara nagra enstaka ganger jag har saknat att kunna vara med nagon när jag vill. Klart att jag tycker om att vara med folk men jag har ingenting emot att sitta hemma själv 2 eller 3 helger i rad. Det är lugna puckar :)

Har ocksa tänkt pa hur manga människor jag har lärt känna sen högstadiet och hur manga av dom jag fortfarande har kontakt med... jag har lätt för att känna ny människor men jag har inte lika lätt för att halla kontakt med dom och verkligen ta reda pa dom vänner jag verkligen tycker om. Det finns en person som jag oftar tänker pa.. vi hade ju sa skoj. Vad hände egentligen?

Jag har insett en hel del och jag ska försöka att verkligen ta vara pa det jag har.


"Do not save your loving speeches for your friends till they are dead. Do not write them on their tombstones, speak them rather now instead."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback