Uppspelt.

Igår spelade vi curling på idrotten. Eller säger man spela curling? Hm, tål att funderas på.
Hur som helst så var det verkligen riktigt roligt! Det var svårt man lättare än vad man trodde. Som roligast var det då jag hade tur. En gång fick jag till en perfekt sten, jag blev så uppspelt så att jag ville att alla skulle se vad jag hade lyckats med. Tyvärr så hade Martina också flyt så hon lyckades flytta på min sten en aning, men jag var lika glad ändå. Nästa gång jag spelar(?) curling blir väl i nästa liv. Tyvärr.

Om man bortser från curlingen så var gårdagen riktigt deppig. Alla var hängiga och pratade lågt. Vad det berodde på har jag ingen aning, men jag drogs så klart med. Blev hängig, trött och lat. Maria ringde och fråga om jag ville fara och styrketräna med henne, men så lat som jag var så tacka jag nej även om jag inte hade någonting annat för mig. Illa Malin!

Måste bara skryta om att jag lyckades svara på alla samtal som kom till min mobil igår. Dom som känner mig väl vet att jag är riktigt duktig på att inte svara. Igår hade jag dessutom inget ljud på, men ändå lyckades jag. Otroligt.

Under lunchen igår pratade jag, Kajsa och Annie om tatueringar. Jag vill ha en!  Vill ha något som jag känner är jag, men vad det skulle vara vet jag inte? Börjar fundera smått på små vingar bak i nacken, men tills dess att jag har råd med det så har jag nog ändrat mig ett x antal gånger.
 
Idag var jag ledig från skolan och brosan var sjuk så vi har suttit fastklistrade framför datorerna och beställt hem massor med varuprov på parfym, godis, hudkrämer m.m så nu får vi se vad som hamnar i postlådan. Nu har jag ont i ögonen, undra vad det kan bero på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback