Cotton-Eye Joe

Fredag
Var hemma och latade heeela dagen. På kvällen begav jag mig till Emma, vi gick till Maxi och handlade onyttigheter och sen bänkade vi oss framför tv:n. Vi hade planerat att vi skulle se en skräckis men vi lyssnade på gamla låtar istället. Cotton-Eye Joe, så skön låt:)

Lördag
Stiger upp och far sedan till campus och där sitter jag i seket nån timme. Det var handikapp-innebandy, riktigt underhållande:) Det är så roligt att se hur dom uttrycker sina känslor.
Sedan gick jag på stan med Emma och handlade lite inför kvällen.
Kommer hem och tar det lungt en timme sedan sticker jag och mina syskon till dallas och äter, mums vad gott det var med en tacotallrik:)
När vi kom hem tog jag och gjorde mig klar inför kvällen. Tack gode gud för mitt lokalsinne, utan det hade inte jag och Emma hittat till förfesten själva:)
Det var en mycket, mycket rolig kväll. Var längesen jag hade så roligt på en förfest. Cotton-Eye Joe satte fart på alla.
Vi stack till Olles och det var det massor med trevligt folk. John kom och berätta att jag vann Melodifestivalen, så det är jag som ska sticka till Athen och inte Carola:P
Vid två gick jag, Emma och Macke till Frasses och åt sedan gick vi hem. Japp, vi GICK hem i halkan och "snöstormen".

Söndag
Jag somnade inte "helt" klockan 09.30 och sov till 14.00 steg upp och satte mig vid datorn. Efter ett tag började jag må illa så jag gick och la mig, sov från 15.00 - 17.00. Gick ner och åt sedan gick jag och la mig igen. Somnade strax efter 21.00 och sov tills 07.00 i morse. Heja Malin:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback