Bäst i klassen.

Idag hade vi en sån där dag då man fick tillbaka ett prov på varje lektion. Okej, vi hade bara två lektioner men ändå. Först fick vi tillbaka naturkunskapen, provet om genetik. 

Max = 40
G = 24
VG = 30
MVG = 36

Jag = 33p
Jag är stolt (men inte nöjd) och jag hade bäst resultat av alla i klassen. Aldrig förr har jag haft det, på ett matte prov var det en som hade bättre än mig, men denna gång var jag bäst. Jippi:D Det är en skön känsla:)  

Nästa lektion var det dags att få tillbaka psykologiprovet. Provet jag verkligen inte var nöjd över. Var stressad och min "fantasi" var inte på plats då vi gjorde provet. Men på nått sätt lyckades jag få VG.
Det är störande att veta att man kan allt, men provet är konstigt och allt blir bara kaos.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback