Krockar.

Nu sitter jag vid en dator hos min morbror och moster.
Snart ska vi fara och äta lunch efter det så sticker vi till arlanda.
Bilresan hit igår gick ganska fort.
Sov en hel del, körde nå påhittade tävlingar.
Pappa vann hela tiden. Jätte roligt! :)
I sundsvall så händer det mycket.
Många mindre bra saker.
Inom loppet av 15min så hade vi kört förbi tre "bilkrockar".
1 stor och 2 små.
Vart nyfiken på hur en av olyckerna gått till så jag gick in på sundsvalls tidningens hemsida.
Hittade inget om den olyckan bara en massa andra som varit denna vecka.
Ah, jag ska inte flytta till sundsvall.
Det är för många bilolyckor där.

Näe, nu ska jag bara se framåt och längta tills vi är framme i kroatien.
Det ska tydligen vara riktigt varmt där till veckan så jag är så glad så :)
See you later! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback