Vitt och flip flop.

Idag har jag fikat med Kajsa och Sara på lilla marie.

På vägen dit träffade jag Josse.
Det var knappt så att jag kände igen henne med glasögonen.
Men efter att jag stirrat ett tag så såg jag att det var hon:)
Hon hade bråttom, hennes lunch var snart slut så det blev ett kort samtal.

Idag hade jag tänkt att jag skulle komma prick klockan ett.
Annars är jag så duktig på att komma 10min före.
Jag tycker att jag lyckdes komma rätt så "sent"
Men men...
Jag var där först, som alltid.
Sedan kom Kajsa.
Hon hade också en vit v-ringad tröja och flip flop.
Sedan kom Sara.
Hon hade också en vit v-ringad tröja och flip flop.
Det var riktigt komiskt:)
Hur lyckas alla tre ha en vit tröja på sig och flip flop samtidigt?:)


kajsa&sara
Kajsa och Sara:)
Två helt underbara tjejer!:D

Medans vi satt där och fikade gick Hylte förbi.
Ojoj, det var long time ago man såg henne.
Kring 7 månader sen.
Så det var trevligt att prata med henne:)

Klockan 23.55 begav jag mig ner mot stan.
Träffade Emma och vi gick till nordanå.
Vi såg nästan en hel låt med I'm from Barcelona
Sedan blev det dags för Nightscape.
Dom var bra:)
Såg dom sist för 4 år sedan.
Det var verkligen stor skillnad nu jämfört med då.
Eller hur man nu säger..
Det var en trevligt vistelse på nordanå i alla fall:)
I'm from barcelona
I'm from Barcelona.
Den enda låten vi hörde var riktigt skön:)
Tyvärr spelade dom ju inte We're from Barcelona först.
Sånt får man ta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback