Hrvatska & Deutschland.

För er som inte förstår rubriken så står det Kroatien på kroatiska och Tyskland på tyska.
 
Det var helt underbart i Kroatien. Trodde inte att det skulle bli så bra som det blev.
Alla var verkligen riktigt trevliga och det var jätte fint och allt var helt enkelt super:)

supetar
Supetar - staden vi bodde i (man säger väl inte på?)
hotellet
Iberostar - hotellet
rummet
Rummet i mitten på markplan - vårat rum.
(Poolen var en trappa ner till vänster)
havet
Sköööööööööööööööönt.
mostar
Jag på en restaurang i Mostar (en stad i Bosnien-Herzegovina)
blåst
Jag åker på en hydrofoil (en båt som går fort)
hamnen i makarska
Hamnen i Makarska (där var det fint)
båt
På väg hemåt.

Orkar inte skriva så mycket om resan. Kan berätta att jag saknar "fantan", jag saknar att kunna hämta en fanta när jag vill utan att betala. Jag saknar inte maten, saknar däremot glassen (den var iskall men ändå mjuk). Saknar showen som var på kvällarna. Jag sjöng första meningen ur nationalsången inför 100pers.
Om jag nån gång blir suuuuper rik så kommer jag garanterat att fara tillbaka. Den trevligaste receptionisten sa att hon skulle spara nycklen till vårat rum till nästa år. En av "Star friends" (underhållarna) kom och gav oss pussar på kinden och sa hejdå just innan vi skulle fara. De i restaurangen märkte att vi alltid satt vi samma bord så efter ett tag dukade de för 5pers där istället för 6.
Varför ska man måsta fara ifrån så trevliga personer för? Kommer aldrig att träffa dom igen :(

Jag har tagit studenten och nu väntar vuxenlivet. AHHH!!!!!!!!!!!!
student
Jag får panik. Men jag vet ju vad jag ska göra ett år framöver så det är lite lugnande. Har bokat biljett nu. Den 27 juli sticker jag till Tyskland. AHHH!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback