En vecka kvar...

Om en vecka far jag. AHHH!!!
Kan inte riktigt förstå vad det är som väntar mig.
Jag börjar bli smått stressad.
Jag ska packa kläder för alla 4 årstider.
Det är något nytt det.
Har aldrig packat så mycket förr.
Ojoj.
Börjar bli nervös också.
Jag ska snacka engelska. Oj.
Förhoppningsvis kommer jag att kunna snacka flytande tyska då jag kommer hem.
Haha, jag kan verkligen inte föreställa mig att jag skulle kunna det.
Här hemma är det jag som bestämmer vad vi ska äta.
Finns så mycket jag kommer att sakna.
Kyckling och "grön-sås"
Räkor och sparris
Tacos
Tortellini
Klart att det går att laga där men det blir ändå inte samma sak.
Men förhoppningsvis kommer jag att äta något supergott där också :)
Tjing tjong.

sötis
Den underbart söta pojken jag ska ta hand om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback