Sospechoso.

Ville verkligen inte till skolan idag. Satt på bussen och vill bara hem. Jag var duktig, jag for till skolan ändå. Där hände det som vanligt inte så mycket.

Sedan stack jag till stan för att köpa toning. Gick till Frida och frågade henne om hon hade något tips. Det hade hon inte. Men en kille som satt där kom genast med tips, först skulle jag blondera mig. Men näe. Då tyckte han att jag skulle slinga det, exakt vad jag funderade på. Sen så var det frågan om vilken färg jag skulle ha på slingorna. Röda tyckte han.. men ingen ville hålla med honom:) 
Jag köpte någon röd/brun färg.. och sen ska jag kanske slinga det? 

Under kvällen har har jag först tränat med f.90, höll i en del av träningen också. Gick bara fint:) Sen var det träning med laget. Vi körde någon slags blandad träning med j18 herrarna. Det gick rätt så fint:) 

Just nu sitter jag och pratar med några jag inte alls vet vilka det är. 
Började att snacka med Frida på msn, men det var nog inte Frida som satt där.
Vilka jag nu än pratar med så snackar dom om att äta fika imorrn. What? 
Får prata med Frida sen och ta reda på saken.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback