Fotograf.

Sitter på skolan och väntar på att matsalen ska öppna.  Vi fick sluta historian 45min tidigare. Inte illa!
Redovisade om svenska kolonier och gissa vad som händer i slutet. Jag kollar ut genom ett fönster och ser att det är någon som tar kort, på mig! What tha!!


Kanske ska ta och berätta lite om helgen. I lördags var det alltså dags att fira Mika som fyllt hela 19år:)
Vi var hos Sanna och åt tacos och partajade loss. Det var riktigt trevligt:) Men jag börjar fundera varför jag utsätter mig för att vara så seg dagen efter. Det är jobbigt. Men jag gissar att man får ta den smällen:)
 

Läste om våran match(förlust 1-4) i tidningen idag. "Det var stundtals slarvigt i försvaret". Då man läser något sådant är det skönt att veta att man inte var inne på något baklängesmål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback