De bästa.

Idag började min dag som vanligt med "Missing" och leverpastejmacka. Mums:)

Slappade enda fram till klockan 19.40. Då var det dags att göra sig klar för träningsmatch mot HIBK, dom spelar som sagt i div.1 och vi i div.2. Sist vi möttes var innan jul, då vann dom med 9-2. Så det skulle bli en spännande match. Josse sa att dom skulle vinna med 20-3. Det var ju snäll att hon trodde att vi skulle göra mer mål den här gången i alla fall:) Men jag tippade på 8-3 till dom. Hade halverst rätt. Dom vann med 8-5. Vi var duktiga:) Med tanke på att det bara är ett lag i div.1 som lyckats göra 5mål på dom så var vi verkligen duktiga:) Jag är så stolt över laget:D

Laget
De bästa!

Efter matchen så tog jag och skjutsade hem Mika, Sanna och Emma. Dom är så söta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback