Barnunge.

Träffade Frida igår, riktigt trevligt:)

Satt i en busskur och väntade på bussen, då kom en liten flicka och började peta på mig. Sen undrade hon om jag hade någon lillasyster. Jag svarade med att jag hade både en lillasyster och en lillebror som var 17 och 15år. Efter en lång betänketid sa hon "men då är de ju inte dina småsyskon" aj.. ser jag verkligen ut som en barnunge??
Sedan undrade hon om jag brukade slänga skräp på marken.. haha, vilken fråga:)
Det visade sig att vi skulle åka samma buss.. najs. I bussen satte hon sig framför mig och började fråga om mitt namn och min ålder. När jag sa att jag var 19år så fick hon en fin reaktion..... "oooooj".
Haha:P

Nu är jag på skolan och nästa lektion är inte förrän 12.10.. jobbigt!! Tror att jag ska gå in till stan. Eller.. det snöar typ? Då kanska det blir bussen istället.. vi får se.
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback