Skola.

Fick tillbaka mina argumentationer i tisdags.
FÖR-argumentation = MVG (Kanonbra! Du har verkligen hittat stöd för dina argument. Dina källor är av hög kvalitet och du tar inte bara fram en undersökning.)
MOT-argumentation = MVG (Mycket bra! Du har hämtat material från flera olika bra källor och väver in det snyggt. Du är tydlig och det är lätt att följa med i dina argument.)

Jag är stolt!

Har prov imorgon. Genetik. JIPPI! Kan inte påstå att jag har pluggat så mycket. Får jag inte rita något på provet så är det kört. AJ!
 
Skit. Skit. Skit. Men ändå otroligt.
Med tanke på hur komplicerat det är att förstå sig på kroppens uppbyggnad är det inte så konstigt att våra liv också kan vara riktigt komplicerade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback