Va glad.

Mina blåmärken från fallet i måndags finns kvar och dom gör fortfarande ont. Varför skulle jag ramla, vad skulle de vara bra för? Tre fina blåmärken på rad på smalbenet, det är snyggt.


Igår gick jag i min syrras fotspår. Varför ska det snöa, vad är det bra för? Jag vill känna asfalt under fötterna, jag är less på blöta skor. Igår blev jag så less jag rent hoppade i en vattenpöl, det var roligt.


Igår åt jag ingen middag. Vad skulle det vara bra för? Jag värmde upp soppan då jag kom hem, men jag fick inte i mig den. Jag räknade ut att om jag skulle fortsätta vara vaken skulle jag få riktigt ont i skallen och måsta äta, så jag sov. Jag somnade nio, det var skönt.


Vi har prov på måndag och tisdag. Vad ska det vara bra för? Psykologin känns väl som att jag kan klara, men historian? Haha, det är ett skämt. Jag är så less på historia så det sjunger om det. Snart är det lov, det är underbart.


Kom nyss hem från första cupmatchen. Varför skulle jag vara med för? Jag var sämst av alla i laget, jag skämde ut mig. Imorrn är första matchen klockan 08.00, det är uppiggande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback