The phone call.

Idag strax efter nio kom samtalet. Det var Saskia som ringde, mamma i familjen som jag ska vara au-pair hos. Hon var så glad, skrattade en massa och hade en fin röst, jag undra vad hon tyckte om min mörka röst och skelleftemåls engelskan. Haha:)
Hon berättade att första eller andra helgen i september skulle hon, Martin och 12 vänner till dom fara till Holland över en helg och att deras vänner hade sagt att jag jätte gärna fick följa med om jag ville. Ha, klart att jag vill:) Det var riktigt trevligt att prata med henne, jag blev så glad så.

Helt plötsligt blev det svårt att plugga till historiaprovet.
Just nu tänker jag bara på samtalet alltså, jag är så glad, längtar verkligen tills jag sticker dit!

Ajja, jag skiter i historian.. ett få ig på ett prov är inte hela världen. Jag är less historia nu har jag bestämt
mig för att lägga den på hyllan, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback