Nedräkning till lovet.

Efter cupmatchen i fredags var jag inte direkt glad, jag förstod inte vad jag
tänkte med då jag sa att jag kunde vara med. Efter matcherna i lördags
var jag gladare och ångrade inte alls att jag var med. Även om det inte alltid
gick så bra för laget så var det roligt. Sista matchen var den bästa, vi gick
in för att bjuda på oss själva, bara kuta och köra. Alla i laget kämpade, vi bjöd
på skönspel och var glada. Efter slutsignalen stod det 1-1, det skulle alltså
avgöras på straffar, där hade vi inte gud på våran sida. Men det var den roligaste
matchen jag har spelat på ett bra tag.
Min brosa var snäll och räknade ut att jag gjorde 50% av lagets alla mål. Det
kändes riktigt bra, men då ska jag inte nämna hur "många" mål vi gjorde:P

Snart är det lov!
Måndag: Plugga till historia provet som är imorrn, se CSI och American Idol.
Tisdag: Skola, träna, lata, se lite hockey (frölunda-färjestad).
Onsdag: Skola, lata, min moster och morbror från ölmstad kommer, se big brother och top model.
Torsdag: Skola, 12.50 blir det påskolv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback