Jag har roligt 5.

1. Hur ofta tvättar du duschdraperiet?
Det överlåter jag till mamma.
2. Håller du med om att morgonrocken är ett av de mest nödvändiga plaggen?
Näe, det gör jag inte. Jag har inte ens en morgonrock.
3. Vilken är ditt favoritöl?
Ah, jag hatar öl!
4. Är du rädd för möss?
Skulle det springa möss runt mina ben skulle jag bli rädd. Men jag är inte rädd
för att hålla en mus i handen.
5. Vilken hårfärg/ögonfärg skulle du vilja ha om du fick välja?
Jag trivs bäst i mörkbrunt hår, min ögonfärg bryr jag inte mig så mycket om
men det skulle vara roligt att ha gröna ögon.
6. Känner du NÅGON som tycker om brysselkål?
Har aldrig frågat någon om den tycker om brysselkål.
7. Brukar du sova middag?
Jag gjorde det för mååånga år sedan men nu har jag slutat med det.
8. Har du glasögon?
Nopeilopi.
9. Har du körkort?
Självklart, har haft det i över ett år.
10. Äter du nyttig mat?
Hm, jag äter det mamma lagar, ibland nyttigt och ibland mindre nyttigt.
11. Har du några syskon?
Jaop, en lillasyster och en lillebror.
12. Kan du vifta på öronen?
Tror inte det, har väl aldrig riktigt försökt.
13. När handlade du en BH sist?
Den där dagen då regnade.
14. Kaffe eller te?
Inget av det, men om någon skulle tvinga mig att dricka nått utav det så
blir det utan tvekan te.
15. Vilken sport tittar du helst på på TV förutom hästsport?
Ha, jag tittar inte på nån hästsport. Hej å hå.
16. Har du någonsin haft en lila väska?
Kommer inte ihåg vad jag hade för väskor då jag var liten men jag tror inte
att någon var lila, hellre rosa.
17. Har du snickrat något nån gång?
Självklart, däremot tror jag inte att det föreställde något.
18. Kokar du egen sylt?
Ha, så duktig är jag inte!
19. Brukar du ha målade naglar?
Nej, nej.. men av någon anledning så har jag det nu.
20. Staden eller skogen en ledig dag?
Staden, senast jag var i skogen stötte jag på en älg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback