Jag har roligt 4.

1. Vad är det för ålder på dig?
Just nu är jag 19 men om mindre än 2 månader är jag 20:D
2. Varför ljuger kvinnor ofta om sin ålder?
Det är faktiskt olika från individ till individ.
3. Gillar du att få presenter?
Men självklart, vem tycker inte om det?
4. Vad gör du med presenter som du fått och som verkligen är asfula?
Har inte fått något asfult, jag är lyckligt lottad.
5. Vad gör du helst när det regnar?
Sitter framför tvn och har det mysigt.
6. Är du en strandmänniska eller föredrar du att ligga och sola på gräsmattan?
Jasi, lat som jag är så går det så bra så att ligga ute på gräsmattan.
7. Har du något smultronställe, om ja, var?
Stugan var lite av att smultronställe, men nu är den ju såld..
8. Vilka språk kan du?
Svenska, engelska och malinska:)
9. Är du en spara eller slösa?
Var en spara då jag var liten och blev en slösa i tonåren.
10. Pensionssparar du?
Vet inte? Sånt håller mamma och pappa reda på:P
11. Är du bra på att ljuga?
Det beror på vem jag ska ljuga för.
12. Flyger det grodor ur din mun?
Jag svarar nej på den frågan, men jag vet inte vad andra tycker?
13. Är det okej att dra en vit lögn?
I vissa fall, ja.
14. Någonsin tapetserat något med toalettpapper?
Näe, men det skulle faktiskt vara roligt att göra det.
15. Mysig hemmakväll eller ösig partykväll på krogen?
Det beror ju helt klart på sällskapet.
16. Har du fuskat då du spelat spel?
Självklart. Ibland måste man göra det för att vinna.
17. Har du fuskat på ett prov?
Jodå, men jag kommer inte ihåg om jag fick mer poäng för det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback