Jag har roligt 3.

1. Vad var det senaste du sa?
Nej!! Syrran vill ha datorn.
2. Hur dags gick du och la dig igår?
Kring 23.00, men jag såg på tv tills 01.45.
3. Och du klev upp idag klockan?
Kring 11.11.
4. Vad behöver du mest just nu?
Pengar gånger tusen. Kanske lite love också;)
5. Trivs du med hur du bor?
Jag tycker om min familj men ibland skulle det vara skönt
med en egen lägenhet.
6. Var är du nu?
I skrubben.
7. Saknar du någon nu?
Saknar alltid någon.
8. Hemma eller borta?
Borta bra men hemma bäst, så kommer det alltid att vara.
9. Bio eller video?
Det beror helt klart på vem man ska se med.
10. Vatten eller juice?
Vatten är det godaste som finns att dricka.
11. Fotboll eller hockey?
Att se på: Hockey. Att spela: Fotboll.
12. Hund eller katt?
Hund = promenader = mysigt.
13. Plugga eller jobba?
Svårt. Men man får ju pengar då man jobbar..
14. Biljard eller Bowling?
Bowling är roligt:)
15. Nyår eller midsommar?
Mina midsommrar har varit bättre än nyår så.. Midsommar.
16. Vilken religion tillhör du?
Norrlandismen.
17. Tror du på Gud?
Jag är gud.
18. Tror du på Satan?
Ja, det är ju han som förstör mina planer.
19. Tror du på magi?
Alkohol är magi, det får en att bli någon annan.
20. Tror du på spöken?
Nja, bara på vissa spöken.
21. Kan du visa dig helt osminkad?
Det beror på vars jag ska och vilka som är där.
22. Dömer du människor efter deras yttre?
Halvt ja.
23. Går du upp när väckarklockan ringer?
Joo, till skillnad från min syster.
24. Du har bestämt dig för en vit helg, men så får du nys om värsta festen, vad gör du?
Svår fråga? Sticker dit!
25. Hur är du när du är packad?
SUPERglad, törstig, kissnödig, flamsig..
26. Minnesluckor?
Det brukar inte förekomma.
27. Har du någon gång hamnat i fyllecell eller liknande?
Never, jag tar hand om mig själv.
28. Hur botar man bäst en baksmälla?
Aldrig bli nykter.
29. Anser du dig själv som snygg?
Är du?
30. Vem är snyggast?
Han;)
31. Är du en bra flickvän?
Måste ju svara ja på den frågan.
32. Är du svårflörtad?
Så klart, annars är det inte roligt.
33. Vem har du snott det här ifrån?
Någon har skickat dom till mig.
34. Vad lyssnar du på just nu?
Jesse McCartney - Beautiful Soul.
35. Vad vill du göra just nu?
Sitta här.
36. Brukar du äta frukost?
Utan den skulle jag inte klara mig.
37. Brukar du bädda sängen?
Ibland.
38. Hur mår du just nu?
Jag svävar på moln.
39. Vem vet mest om dig?
Personligt eller "opersonligt"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback