Jag har roligt 2.

Dagensklädsel: Byxor och tröja
Dagenscitat: "Att en människa lägger sig i andras liv är ett tecken på att hon har tråkigt i sitt eget."
Dagens roliga händelse: Se filmen syrran, fanny och annelie har gjort.
Dagens tråkiga händelse: Jag var tvungen att städa mitt rum.
Dagens köp: Stift till pennan.
Dagens konstiga sak jag skådat: Fotboll i en kärlekslåt?
Dagens låt: Ola - Rain. Haha, vill inte påstå att den är bra.. men jag gillar melodin.
Dagens bu: Historia provet.
Dagens bä (bra): Har inte behövt plugga ikväll.
Dagens maträtt: Lax och pasta.
Dagens I-landsproblem: Allt slask, kan ingen trolla bort det?
Dagens problem: Jag har många problem..
Dagens kärlek: Svår fråga.
Dagens klanteri: Att gå i allt slask (fast det är svårt då man inte har så mycket till val).
Dagens historiska ögonblick: Jag gjorde ett historia prov. Ha ha ha.
Dagens bästa tidpunkt: Klockan 17.10 då jag äntligen fick sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback