Höga tankar.

Jag tror inte riktigt att jag har fattat att saik ska spela i elitserien. Jag har däremot fattat att dom har gjort något riktigt bra:) Att dom ska möta luleå, hv71, förlunda m.m. kommer jag nog inte att förstå förrän dom möter dom. Ha, men det är klart går allt som planerat så kommer jag kanske inte att kunna se en enda match under hela säsongen. Ahh!

Jag undrar hur det kändes att stå där på "scenen" och ta emot folkets jubel och se hur många det var som var där för att gratta dom. Det måste ha varit helt otroligt. Jag skulle också vilja ta emot folkets jubel. Ha, men vad skulle jag kunna göra för att få tusentals människor att gratta mig?
Får väl låtsas att det är så många på torget då vi(klassen) står på den där "scenen" den 9(?) juni. Då faskien ska jag bjuda på en dans, jag ska skrika så jag hörs över hela torget. Nu fan börjar livet!!
Men om jag inte är så onykter så får jag väl hoppas att jag hittar något innebandylag i tyskland som jag kan spela i och bli en stjärna där. Ha, det skulle vara något. Bli igenkänd av folk på stan, få högsta betyg i tidningen m.m. Hallå, jag måste ju få drömma i alla fall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback