Göteborg.

Var på möte om göteborg idag. SATAN så jag längtar. HELVETE så skoj vi ska ha
det! Hoppas bara att solen skiner varje dag, då blir det helt PERFEKT. Näe, jag
DÖR snart, jag vill dit nu!

Idag hade jag GOTTIGOTT GOTT att äta till min lilla tv stund. Syrran och hennes
kompis hade bakat PITEKAKA, hur gott som helst! Till det drack jag så klart min
LILLA SPECIAL
bestående av lite vaniljyoghurt, Glocken Gold Multi-Vitamin juice
och en massa HALLON. MUMMA! Se så gott det är:)
Mumma


Haha, jag vet vad jag håller på med men ändå SLUTAR jag inte? Vad är det för
FEL på mig? Jag vet varför jag gör som jag gör och det är inte av GODA SKÄL
och ändå fortsätter jag. RÄDSLAN för att bli ledsen och besviken är verkligen
stor, annars skulle jag ju inte göra så som jag gör. Jag vill gå till en PSYKOLOG
eller nån som kan hjälpa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback