forts. fantasilandet.

Jag måste bort härifrån fort! jag får inte säga mer! jag vill tillbaka till verkligheten!
Jag vet att verkligheten är svår men jag flyter med på vågorna i fantasilandet och
dom får mig att säga så mycket som jag kanske inte menar. Jag överdriver mina 
känslor, jag är rädd att det jag säger betyder mycket för andra och inget för mig.
Jag måste ner på jorden och tänka efter på vad jag egentligen vill och tycker. Hur
mycket bryr jag mig egentligen?

Det jag säger i mitt fantasiland kan få hemska konsekvenser i verkligheten. Ah!!

Eller intalar jag mig själv allt det där för att mina känslor växer för fort? Jag hinner
inte med. Ju mer känslorna växer desso större bli rädslan.
Jag är less på att bli besviken. En motgång är det sista jag behöver just nu.


( Tack Sara för kommentaren!:D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback