Bara ord.

Igår så var det måndag. Hade kort skoldag och så var det hockey bockey.
Har kommit fram till att våran nya soffa är för skön. Jag somnade strax efter nio för att det var så skönt att ligga där. Tyvärr så förlorade Saik, men dom får lov att vinna imorrn istället. Jag har då bestämt mig för att sitta i fotöljen och inte i soffan för då kommer jag att somna. Blaha.  

Idag är det tisdag. Skoldagen var väl siså och sen var det träningsmatch mot j18.
Skit, skit kan man ju säga om den matchen. Vi vann med 7-3 och jag var som sagt inte duktig. Vet inte vad som pågick i min skalle, men sånt är väl livet gissar jag?

Nu sitter jag här framför datorn och längtar till sommarn, till studenten, kroatien och tyskland.
Funderar också på vad jag ska göra åt mig själv.


"Det är bättre att vara överviktig än skitviktig."
Det gäller att tänka så eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback