2 månader.

Det är två månader kvar..
Det är åtta veckor kvar..
Det är typ 25 skoldagar + sista veckan kvar..

Ah, det är inte mycket kvar av skolan. Fick studentmössan idag.
Paniken växer, snart har det gått från ett frö till ett träd så det börjar gå tungt.
studentmössan
Haha, det ser ju ut som att jag har en "nedåtböjd" näsa
mina läppar är heller inte så fina. Armen ser inte riktigt
ut att tillhöra mig, men det bjuder jag på:)

Psykologiprovet gick galant enda tills sista frågan, då hade jag suttit där
i en timme så hjärnan var trött. Allt bara gick skit, ville göra sudda ut allt
och börja om från början, men då var det bara 1minut kvar. JIPPI!
Jag vill göra proven på datorn, då skulle jag inte behöva sitta 1h och 20min.
Jag har räknat ut att det som tar 20min att skriva för hand tar 10min att skriva på datorn.
Ja, så stor skillnad är det för mig. Eftersom att jag inte skriver så mycket för hand så
får jag kramp efter 20min så sen går det inte så fort. Ah, jag blir galen. Mitt prov blir alltså
inte så bra som det skulle kunna bli bara för att jag inte är tillräckligt snabb på att skriva
för hand.

Nu ska jag försöka plugga till historia provet som är imorrn. Ah, spidare har det inte bra
i fyran, tro mig. Det är stressigt för tillfället alltså. Huvva huvva.
Tror att jag ska ta och lägga historian på hyllan, jag nöjer mig med ett G.

"Alla har så bråttom med att undervisa att ingen hinner lära sig något."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback