Varför..

Lagfest ikväll då. Det var skoJ!:)
Sedan for vi ut.. höm höm. Jag har dåligt samvete för att jag lämnade Edit och Anna. Illa.
Varför gick jag ens in på folkparken? Jag visste att det skulle bli tråkigt... men ändå.
BLÄÄÄ!!!!!!
När ska jag sluta bry mig om vad andra tycker? AH!! Jag blir galen.
Då jag gick dit där mamma skulle hämta upp mig så gick jag och pratade med några. Svenskar var dom inte i alla fall.. haha och jag började prata som dom. Huvva!


Nu sitter jag här och mår inte toppen. Ojoj.

Ibland undrar jag hur jag ska klara av att "flytta" till ett annat land. Men sådana här kvällar längtar jag bara tills jag far.

Nästa gång jag är inne här så kommer jag helt klart att vara nykter och det innebär att jag kommer att redigera det jag nu har skrivit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback