Underbart.

Det finns verkligen inget bättre än lov! Det är så underbart så att jag får en tår i ögat.

I måndags var det dags för den traditionella utgången. Hade hyffsat skoj. Träffade Athena som jag inte träffat på evigheter, hon är au-pair i Irland så det var verkligen trevligt att höra hur hon har det där osv:) Sen träffade jag Hylte som jag helt klart har saknat! Träffade även Chrille, det var trevligt även om han fick mig att gråta. Får ju inte glömma Sofia! Henne var det länge sen man träffa, hon hade en del roliga saker att berätta!:)  
Sen träffade jag så klart en massa andra som jag inte träffat på evigheter.
Nu blev det lite för mycket träffat, träffade och trevligt. Ska tona ner på det.

Igår var det dags för stadsmatcherna. Alltid lika trevligt att se på innebandy:)

Idag har jag varit på stan, klippt mig och sett på lite mer innebandy med Anna och Edit. Yeah!:D

mika&sannan
Mika och Sanna var då på G i måndags!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback