Typiskt.

Igår då jag satt på bussen på väg till skolan stannade vi till vid campus. Jag ser en äcklig gubbe som kliver på, kollar runt axeln för att se om det finns nå platser lediga så att han kan få sitta själv. Det fanns det.. många! Men näe, det är klart att han ska sätta sig brevid mig även om det finns tusen andra lediga platser! Han luktade äckligt! Ahhh! Men jag hade tur, behövde bara stå ut med lukten ca. 150m. Sen fick jag gå ut och andas frisk luft. Underbart! 

Det blåste ganska mycket igår, så mycket så att jag fick ont i skallen. Så det blev ingen träning för mig inte:( Jag somnade strax efter 22.00. Dvs. riktigt tidigt. Men det var skönt att få sova länge. Var riktigt pigg i morse då jag vaknade. 
Men det är klart. Det första vi ska göra på skolan är att läsa är typ 8 A:4 fulla med text. Jippi, då blir man ju ännu piggare. Sen var det dags för en timmes hål. Jippi, då blir man ju ännu piggare. Efter det skulle vi se på luciatåget. Hur kan man sjunga så fint? Helt underbart! Men det är klart att det är helt mörkt och några ljus som brinner. Jippi, då blir man ju ännu piggare. Huvva. Så just nu sitter jag här och funderar om det är så smart att fara ut och köra bli då man är i det tillståndet som jag är. 

Ajja, jag far ändå! Tjing!

lucia
Världens snyggaste lucia;)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback