Spännande.

Hade en riktigt trevlig kväll igår, tack Emelie, Ida, Anna, Maria och Emma:)
Det blev myspys med idol. Spännande var det också. Jag var ändå lugn.
Mig spelade det inte roll vem som vann, men alla andra hejade på Sebbe, så de
var väl inte lika glada som mig då vinnaren korades:)

Idag steg jag upp 08.40. Det var jobbigt! Först tänkte jag att det var skola och då bestämde jag
mig för att ta sovmorgon. Men det kändes inte rätt, det var nått som inte stämde. Då kom jag
på att jag skulle till Nordanå och ha innebandy med småbarnen:)
Det var roligt, men jag blev riktigt trött i slutet. Jag var trots allt där i 3h.

Nu sitter jag och vill bara sova, men då kommer jag inte kunna somna ikväll.
Sånt är jobbigt.


AnnaK
Anna
Ingen kan säga att Idol inte är spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback