Räddad.

Igår så hade vi alltså match borta mot Vindeln. Då vi kom dit så var det ryska konståkerskor som tränade på sina hopp och konster på planen. Hur kan man vara så vig? Jag tappade hakan.
Det blev en förlust med 5-4:( Vi var så nära att få en poäng, men jag är glad att jag inte var inne på 5-4 målet!

Kom hem och letade desperat efter någon som ville stå i kö med mig imorgon för att köpa ut biljetter till annandan. Hittade tillslut Mika. Jag blev överlycklig!!:D

Idag hade vi bara en lektion, så jag slutade 09.40. Det var skönt! Kom hem och gjorde inte så mycket. Tillslut blev jag så trött att jag orkade inte vara vaken. Somnade vid 14.00 och hoppades på att pappa skulle väcka mig då han kom hem vid 15.00. Jag vaknade 16.45. Ingen hade väckt mig!!:(

Medans jag åt mat ringde Sanna och kom med en riktigt bra nyhet. Hennes kusin kunde fixa biljetterna till oss. Så jag behöver inte stå i kö imorrn. Helt UNDERBART!!:D

Imorgon sticker jag till Luleå. Längtar!!:)

britta&anna
Britta och Anna i bussen. Vi åkte sambulans, så det fanns mycket
utrymme där bak att leka på:P Fanns även två sängar att sova i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback