Mitt liv.

Det känns som att det inte händer så mycket i mitt liv. Men ändå orkar jag inte skriva här. Det är ju nästan tragiskt. Fast idag kände jag längtan av att skriva här, ironi.
Måste ju uppdatera alla om mitt underbara liv:) Mer ironi.

I tisdag for jag som sagt till Luleå för att hälsa på Sanna:) Mika var så snäll som åkte samma buss som mig istället för att åka den som gick 05.40 nästa morgon. Alltid trevligt med sällskap:)
Gick på stan på onsdan. Efter några timmar hittade jag mitt paradis. Alla som känner mig riktigt väl kan lista ut vad det var för slags affär. Det var en smyckesaffär. Allt kostade 19.00 eller så fick man handla 8 betala för 5, då blev det 12kr st. Hur billigt som helst!! Det fanns minst 500par örhängen. Helt otroligt:) Gud vet hur länge jag var där inne. Vill dit igen! 
Det blev en riktigt trevlig och lyckad tur till Luleå. Tack Sanna och Mika:) 

I torsdags var det alltså dags igen. Gratis sms. Skulle jag skicka mer än 59 sms den här gången?
Det blev bara 30 och jag stod bara för 25 av dom, Josse skickade de andra 5. Det var mycket dåligt gjort av mig. Trodde att jag kunde bättre än så:P 
Efter att jag varit hemma en stund efter skolan så for jag till Edda för att se innebandyn med Josse och Kajsa. Innebandygymnasiet hade match, 3:orna - 2:orna. En match som man inte bara fick missa. Speciellt då man har lagkamrater i båda "lagen":) Det blev en spännande match som faktiskt 2:orna vann med 9-4 om jag inte minns helt fel.

Igår gjorde jag inte så mycket. Det enda som kan nämnas var väl att jag steg upp klockan 08.00 för att gå ner och sova i våran nya soffa. Den är så skön!!!

Idag vaknade jag klockan 10.00 utan någon väckarklocka. Helt otroligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback