59 sms.

Idag var det som sagt gratis att skicka sms om man har telia. Jag skickad som aldrig förr, tyvärr skicka jag bara 59 st. Jag ville skicka 100:)
Förstå hur mycket pengar man sparar på att skicka då det är gratis!

Nu kom jag att tänka på en sak. Finns det nån mer än mig som stör sig på att folk säger tjäna istället för spara. Det är två helt olika saker!
Och hur många reklamer använder inte ordet tjäna för att locka folk? Jag blir arg!!

Ajja, åter till vardagen.
Ikväll kommer Emma, Anna, Emelie, Maria och Ida hit. Det blir myspys med Idol. Trevlig:)

Kommentarer
Postat av: malin

var inte sms-grejen igår?

snyggt namn! :D

Postat av: Anonym

haha, dumma mamma. Det var ju hon som sa det. Jag blir också arg

2005-12-07 @ 20:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback