S k ö n. D a g.

Idag hade vi då bowling på idrotten.
86poäng på en serie.
Vilket skämt!
Jag hade dessutom inte en, inte två men 3 strikes.
3 strikes, 2 efter varandra och ändå bara 86 poäng.
Jag tror jag dör av skratt.

Efter bowlingen var det hej stan!
Träffade Hanna och gick ett tag med henne.
För er som inte vet vem det är så är det min bb kompis.
Inte bara det, hon är även dotter till pappas barndomskompis.
Det var i alla fall väldigt trevligt för det var ett mcyket bra tag sen sist.
Gick runt och runt, det är jobbigt att leta kläder till studenten.
Då man letar hittar man inte. 
JOBBIGT!
Men efter ett bra tag hittade jag en jätte fin kjol.
Köpte den så klart, nu är problemet att jag ska ha något som passar till den.
Det är inte kritvit så att det kan bli ett lite problem.
Sen var det de här med skor.
AHH!
Jag är nog ganska så kräsen då det gäller skor.
Det känns som att alla vita skor jag tittar på är till för bröllop.
Ajja, nån gång ska jag väl hitta nått.. hoppas jag.

Nina inne på aveny sko- "skor är farliga"

Hade för övrigt Linas "prima" ballerina skor.
Aj aj, jag fick ont i fötterna.
Så Nina har rätt, skor är farliga.

När jag kom hem gjorde jag inte så mycket.
Mamma tyckte att kjolen var fin.
Erik slog mig på käften ett antal gånger.

Klockan sju bestämde jag mig för att sola solarium.
Gick ner till stan, tog säkert 1h.
Ja, jag går jätte snabbt!
Sen solade jag 10min.
Gick hem igen, tog 1h det också.

Träffade förresten Lisa då jag gick ner till stan.
Det var verkligen trevligt.
Sist vi sågs var nån gång innan jul.
Så det var alltså ett bra tag sen.
Nu har hon ju flyttat till en egen lägenhet och allt.

Idag har två bilar stannat på en 70 väg så att jag skulle kunna gå över vägen.
Det var inte ens ett övergångsställ där.
Snällt värre.

Nej, nu blev jag sugen på min hallonspecial!

(Fanny, jag härmar dig.)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Härmar mig? Med vad?

Postat av: Fanny

Aha, använda enter eller? :)

2006-05-10 @ 01:02:49
URL: http://fannyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback