Hej och hå. Hå och hej.

Det var ett tag sen jag skrev. Jag ska skärpa mig.

I måndags var jag och såg Sara & Josse vs. Lina & Kajsa, dsv. Morön mot Bergsbyn.
Tyvärr så har Kajsa varit skadad så hon spelade inte.. men det var roligt att se endå.
Morön vann med 2-0 och jag kan inte förneka till att rätt lag vann. Har man spelat i morön
några år så är det klart att man har ett litet morön hjärta=) Gud så sugen jag blev på att
spela, även om jag är allt annat än duktig så får jag lust att börja om. Att spela en
kvällsmatch på gräs och solen skiner är helt underbart. Ahh! Får väl spela fotboll i nått
korpenlag i tyskland, det blir nog lättare det än att hitta ett innebandylag. Illa gorilla.

I tisdag så regnade, vi skulla ha gympa så jag tänkte att jag skulle vara duktig att ta
med mig kläder så att jag kunde vara ute i regnet. Men men, det gav ju ingenting. Det
blev innefotboll i stället men det var ju skoj det med. Tro det eller ej, jag gjorde ett mål och
ett assist. Jag är stolt, men då ska jag ju inte tala om hur många gånger jag missade
bollen då jag fick fina pass och hade öppet mål. Ajaj.

Igår så hände det inte mycket. Jag cyklade till skolan i regnet, hade rent regnkläder.

Idag så har jag varit duktig och hjälpt mamma att veckohandla. Kan alltid vara bra att
följa med för att då kan man stoppa saker man behöver i vagnen och mamma betalar.
Då vi kom hem såg jag på Sverige - Finland. Jodå, dom spelade på Nya ullevi. Nya 
ullevi får mig att längta tillbaka till Göteborg. Vi bodde bara på andra sidan vägen, dvs 
ett stenkast från ullevi. Ahh, minnen väcks till liv. Ajja, jag har väl nya och roligare
händelser att se framemot. Hoppas kan man ju alltid.

En sista sak bara. Ni som inte sett "matchen" på tv4, se den! Det är hur bra och roligt
som helst. Det är så roligt att jag spelar in det och ser det igen, sen ser jag reprisen
också. Tyvärr så är det över snart. Men men.. jag har ju spelat in det så=)

Nu är jag inte riktigt medveten om vad jag har skrivit. Men hej och hå. Hå och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback