En dag.

Har fått korten från göteborg nu.
Jag känner inte igen mig på korten.
Det är inte mig jag ser.
Jag ser inte ut så där.
Jag blir rädd för mig själv.
Tror jag att jag är "snyggare" än vad jag är?
Näe, jag måste göra nått åt mig själv.

Korten fick mig också att längta tillbaka.
Göteborg ta mig tillbaka!
Eller något sånt.
Vill åka nästa år också..
Det kan bli svårt då jag förhoppningsvis befinner mig i Tyskland då.

Jävla syrra!
Hon har smittat mig.
Nu har jag också soleksem.
Klart att det inte smittar.
Men jag måste ju skylla på nån.

Har just kommit på att jag använder en försvarsmekanism.
Jag skäms.
Jag hittar på en ursäkt.
Alla går på den.
Jag vill inte säga som det är.
Fy, fy Malin.
Man mår bäst genom att säga som det är.

"I love you, ich liebe dich, Zlatan Ibrahimovic"
Who's Da man - Frans Jeppsson-Wall
Lyssna på den!
Den är skön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback